Blijkbaar zit men liever onder en middeleeuws systeem van 1X kiezen en dan voor jaren onder de sloef. Om dan te klagen en reutelen…café praat verkopen dus!!!! en scheldend ander aanvallen en stokken in de wielen steken... vakbond techniek=niets doen[/quote]
Wellicht ook de zelfde personen die tegen en geordende structuur waren zoals de Rijkswacht. We hebben het hier al ver gebracht … met de kleuters weten ze geen weg meer, Schoolmeisjes vechten, ….die doen al wat ze willen net zoals de nieuwe Belgische burgers lappen ze alles aan hun Kl**ten.
De Rijkswacht was ten misten en macht van orde en tucht waar op gerekend kon worden! (overal zit wel ergens kaf) maar het paraplusysteem van de resterende politie is géén macht maar politiek en vakbond gesjoemel!
Die alleen goedzijn om als het de politiek tegen zit enkel de schuld van falen te geven.
Waar dan de touwtjes van door gesneden worden en er andere poppetjes geplaatst worden...........leve sjoemel merk Belgie
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 29 oktober 2017 om 21:16.
|