Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Want van die standpunten kennen zonder iets te zeggen, dat geldt absoluut voor jou. Wanneer ik je naam zie staan, weet ik op voorhand wat je schrijft.
|
Tja, als wetenschapper weet ik dat men de extreemste resonantie bereikt als je met je tegenspeler in faze (0°) of in tegenfaze (180°) speelt.
Citaat:
Zoeken naar een multicriterium-oplossing is precies waar ik naar streef. Niet zo'n egoïstische standpunten waarbij enkel de politiek-correcten gelijk hebben, de bandieten van Jahjah worden beschermd, gevoed, geplast en gewast, noch niet blij zijn, en dit allemaal ten koste van de overgrote meerderheid van de bevolking.
|
Als je het vanuit de kant van de onderdrukten bekijk keert jouw visie zich weer in mjn voordeel. En dat woord 'bandieten' lijkt mij niet echt een eerbare en neutrale benadering.
Citaat:
De twee laatste zinnen worden dus een makkie:
Het Vlaams Blok heeft haar reden van bestaan. Anders was ze er niet. ZEKER NIET MET ZO'N GROOT SUCCES. Denk daar eens over na
En neen. Ik stem niet voor Het Blok. Maar steun hen wel.
8)
|
Vergeet volledigheidshalve toch niet te vermelden dat RESIST haar reden van bestaan dankt aan het racistische VLAAMS BLOK en niet omgekeerd.
En als we nu eens samen een pint gingen drinken in een turks café ? (ik zal den Bert ook inviteren)