Los bericht bekijken
Oud 6 november 2017, 18:20   #53
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Heerlijk die tussendoortjes nu en dan. Ik ben fan.

Heb ik al een fanclub? Ik geloof er niks van want ik ben niet op dit forum om de meesten naar de mond te praten. Mijn bedoeling is simpel.
Via ellenlange artikels poog ik ze in het slaap te wiegen.
Het kan ook korter. Deze week zei nog iemand op het forum; aan mij gericht dus; het volgende : "Wel zwijg dan!"
Onbewust stond ik op zijn gezwollen blaas. Dat kan pijn doen natuurlijk.
Maar meestal heb ik toch succes met mijn sprookjes over Hansje en Grietje en "het huisje van pannenkoeken". Meestal blijkt dat het forum ingeslapen is na mijn rondgang. Zoals nu weeral het geval is.
Feitelijk ben je wel een spelbreker. Jij zou het dus nog grappig vinden?
Dat is echt een streep door mijn berekening. Dat was dus echt niet de bedoeling. Maar ik ben toch tevreden als ik Panda aan het "bleiren" krijg en hij zijn pamper vol zeikt. Meer moet dat niet zijn.
Daar heb ik nog een paar regeltjes tekst voor over.
Maar kom. Jij mag het grappig vinden. Wel spijtig. Maar tegen iemand met een hoger IQ trek ik toch niet ten strijde. Waarschijnlijk zit jij al te lang in het buitenland. Het moet wel vreemd aanvoelen als je hier tussen de bende zit. Zouden ze over Spanje ook beginnen? Onze soldaat 1ste klas had het er al over op de "verreziender". Spanje is dus niet democratisch!
En wij wel zeker? Ze kennen hier potdorie de beginselen en basis van een echte democratie niet. Maar ik ga het hen niet vertellen.
Ze zijn al tevreden als ze beseffen wat hun "partaai" hen zegt omdat ze er een jobke van kregen. Een volk van partijen en jobkes dat oorlog voert als ontspanning. De opties liggen dus niet hoog in dit land.
Oud worden en sterven. Iemand zei recent nog op deze praatbarak dat men langer dood is dan men leeft. Ook dat begrijpen ze niet!
En vandaag was het weeral een ganse dag oorlog.
Moet kunnen!

Laatst gewijzigd door werkman : 6 november 2017 om 18:23.
werkman is offline   Met citaat antwoorden