Discussie: Tsoennami in Azië
Los bericht bekijken
Oud 30 december 2004, 17:01   #162
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Dat is wat mij ook stoort.
Toeristen die hun vakantie moeten onderbreken zijn blijkbaar belangrijker dan de lokale bevolking die crepeert.
De toeristen die de videobeelden draaiden van mensen die meegesleurd worden door het water moesten aangeklaagd worden wegens het niet verlenen van hulp aan mensen in nood.
Wat zal er met het geld gebeuren?
Gaat men er de luxehotels mee heropbouwen of gaat men er de lokale bevolking mee helpen ?
Neeneen, ik had het niet op dat. Ik had het op een vrouw die na de ramp rustig lag te zonnen op een strand tussen het puin en de lijken. Gewoon rustig aan het genieten van het zonnetje. Alsof er elke dag wel een dorp of 100 verdwijnen.

Maar wat u zegt klopt ook maar dan ook weer niet, denk ik. Idd, ze moesten hulp geboden hebben, maar langs een andere kant. Welke mens is er opgewassen tegen al dat watergeweld? Volgens mij zou een snorkel en zwemvliezen niet zoveel geholpen hebben. Er drijven daar ook immers auto´s, parasollen,wandelstokken en frigoboxen rond.

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden