Los bericht bekijken
Oud 18 november 2017, 16:16   #13928
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik wil niet tussen het gezaag van twee koppigaards komen, maar laat het duidelijk zijn:
- zo lang de Vlaamse kiezer te bang wordt gemaakt om massaal te durven stemmen op een v-partij, zal de nva opteren voor confederalisme; confederalisme als tussenstap naar onafhankelijkheid.
- die onafhankelijkheid zal zich situeren in Europa, in de EU. En nog realistisch gesteld: indien het confederalisme goed uitgevoerd wordt, èn correct gespeeld, dan zal er veel vlam uit de pijp gedoofd worden, zodat de ultieme laatste stap nog moeilijker te bereiken zal zijn.

Indien jij dat wollige praat vindt, dan moet jij maar stemmen op een partij die andere praat verkoopt. Mij niet gelaten. Ik ga graag de politieke concurrentie aan.
Ik luister zelfs graag naar de concurrentie. Maar niet te lang. Zeker niet als ze zo fundi zijn dat ze iets voorstellen dat geen kans maakt.
Waarom zouden ze bang zijn, zelfs de NVA heeft de onafhankelijkheid uit zijn beleid geschrapt.
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden