Los bericht bekijken
Oud 22 november 2017, 17:58   #7
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Een klein beetje respect naar de honden toe die ook zo een kop hebben mag wel.

Acht, het zal allemaal weer vallen onder de noemer 'grensoverschrijdend' gedrag denk ik.

Ik ben er géén fan van (ze is en blijft natuurlijk een Politica) maar ik blijf erbij dat merkel door haar eigen frustratie en om wat er in een ver verleden geweest is proberen 'goed te maken' het 'wir schaffen das' gedoe in leven heeft geroepen wat totaal maar dan ook een serieuze misser geweest is en de zo ook de geschiedenisboeken in zal gaan als één van de grootste missers aller tijden.

De serieuze misser geeft zelfs op de schaal van Richter een serieus percentage aan en daaronder staat de tekst: De geschiedenis herhaalt zich.

Intussen blijkt het 'wir schaffen das' gedoe nog fans te hebben ook want het 'Paard van Troje' blijft tot vervelens maar verder en verder binnenrollen.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 november 2017 om 18:02.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden