23 november 2017, 14:38
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
Het ouwe ongeldige argument 'wat we niet kunnen uitroeien, moeten we vrij laten begaan.
In deze draad werd voldoende aangebracht om te kunnen stellen dat legaliseren daarom nog niet transparent maakt. Zie Duitsland.
Bestrijden of legaliseren, de ene sympatiseert zo, de andere anders, zoals ook landen doen, daar zijn we het over eens.
Het illustreert de complexiteit, de moeilijkheidsgraad en de polarisering van het onderwerp.
Als je bestrijdt, waar ik achter sta, is het maar logisch dat je de consumptiezijde , de klant ook aanpakt.
Persoonlijk heb ik er geen probleem mee, ik zal na 41 jaar nooit meer in hoerenloperij hervallen.
Een geluk, want in ook Spanje lacht men er niet mee, afgaande op wat ik zo links en rechts (van de buren) hoorde.
|
De hypocrisie van de moraalridder is blijkbaar niet verdwenen, tijdens de zes maand afwezigheid op het forum...
|
|
|
|