Los bericht bekijken
Oud 25 november 2017, 20:57   #222
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Als de moderatie oordeelt dat ik platvloers ben dan heb ik daar geen enkel probleem mee. Maar een heel forum blijven vol kotsen over een vroegere wereldoorlog en anderen komen zeggen dat ze zagen is uitlokking tot zeveren en ruzie maken. Dus mocht de moderatie dat verkiezen dan heb ik daar voor de tweede maal niet het minste probleem mee.
De wartaal van die vent begint mij ferm op de heupen te werken.
Als je niks beters weet te vertellen dan feiten dat uw opponenten met kinderwagens op de autostrades rijden en dat ze niks snappen van verkeersreglementen; hoe onnozeler hoe beter; dan trek ik mijn conclusies uit die eeuwige drek die maar niet ophoudt.
Wie is weer begonnen na een pauze van rust?
Ik laat hem zijn wartaal verkondigen. Geen probleem.
Maar ik heb hem al als advies gegeven dat hij best uit mijn buurt blijft.
Als je U gedraagt als een varken dan wordt je uiteindelijk ook behandeld als een varken.

Bovendien maak jij U anders ook geen zorgen over de inhoud die sommigen brengen op dit forum. Ik heb ook nog niet vastgesteld dat U zich zorgen maakt over de inhoud die jij brengt. Of er moet mij iets ontgaan zijn.
Maar ik lees tenminste wat er op dit forum gebeurt en geschreven wordt.
Trouwens; wanneer je het aantal van mijn bijdragen optelt en vergelijkt tegenover U en anderen dan zaag ik nog het minste. Kom mij dan ook niet vertellen dat ik een zager ben. Zeker niet als je zelf een van de grootste walgelijke zagers bent. Dat moet onze reus gaan beseffen.
Dus vent criticaster, wappert maar verder. Uw vlag wappert ook alleen maar als de wind uit het verkeerd gat staat.
Ik heb er dus geen boodschap aan met hetgeen U oprakelt.
Wat politiek zelf betreft denk ik toch dat ik zoveel mogelijk bewust neutraal ben op dit forum. Ook dat kan niet gezegd worden van iedereen.
Als ik tegen stinkdieren herhaaldelijk moet zeggen dat ze stinken betekent dat ook dat ze stinken. En ik neem noch voor uw gezaag noch voor dat van
anderen te mijden een blad voor de mond.
Als er hier toch gezeverd wordt dan kan mijn bijdrage er nog wel bij.
Denkt U ook niet? Nee zeker! U denkt niet maar komt ook om te zeveren?
Ik heb daar geen bezwaar tegen hoor. Maar....laat mij daar buiten.
En evenmin heb ik r bezwaar tegen de hele reutemeteut hier.
Als het hier stinkt dan is het zeker niet mijn geur.
Capito?
U jaagt zich veel te veel op. Dat is voor niets nodig. Het is een discussieforum. Tenminste , dat denk ik toch. Alles relativeren. Niemand heeft de Wijsheid in pacht.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden