Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412
Het is weer van datte idd. Filmpje zien ?: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/11...st-in-brussel/. Aanleiding was een betoging tegen de slavenhandel in Libië. Een 30-tal amokmakers grepen dat aan om maar beginnen te vernielen.
Spelletje gaat zolang duren tot er een (1?) dode te betreuren zal zijn 
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia
Als de Politici het nu nog steeds niet begrepen hebben dat we die allemaal terug huiswaarts moeten sturen dan weet ik het ook niet meer.
Een 'juffrouw' kwam in de nieuwsuitzending in beeld en wist te vertellen dat ze opkwam voor 'landgenoten' die vast zaten aan de Libische kust.
Stel ik mij de vraag: moet dat gepaard gaan met onze straten te komen vernielen?
En verwacht u daarna nog enig respect voor uw actie? Yeah right!
Men maakte ook melding van het 'waterkanon' wat voor zever is dat, vervangen door rubber kogels, leger inzetten of is dat te dramatisch.
Winkels kapotslaan/andere vernielingen aanbrengen/mensen bedreigen, is blijkbaar wel toegelaten.
Een journalist kon zijn uitleg nog niet doen door de schreeuwende menigte rondom hem.
Inladen op de bootjes en return to sender onder het luid zingen van 'row row your boat'
Trop c'est trop!
|
Die 30, die mogen ze stante-pede het land uitzetten.
De rest, de grote meerderheid, hebben die ergens iets misdaan ?
En zo is dit altijd. Een heel kleine groep verpest het, en een hele gemeenschap krijgt de schuld.