Los bericht bekijken
Oud 26 november 2017, 12:55   #281
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ik jaag mij niet op over de diverse standpunten die op dit forum te voorschijn komen. Daar dient trouwens een forum voor.
Maar ik heb het wel gehad met apen die anderen komen feliciteren omdat ze goed kunnen triggeren en dus anderen kwaad krijgen.
Als ze niks beter kunnen brengen op een forum dan dergelijk gezeik dan kan het mij geen fluit schelen indien de moderatie mij van het forum zou gooien.
Als ge met stront smijt dan smijt ik deze op den duur wel terug; desnoods verpakt. Er zijn er hier een paar; bij mij ook dat soort van de verkeerde kant; die graag zouden hebben dat ik zou vliegen.
Eigenaardig forum trouwens. Als er ene hier constant komt zagen over de dode zwartnekken en oorlog blijft voeren tegen windmolens dan is er een zwart onderwijzerke dat raad komt geven. Negeren is de beste oplossing vindt deze recordjager. Wel vriend; dat vind ik nu juist ook. Ben ik ook meteen van uw betweterij verlost. Want jij brengt ook nogal wat op dit forum hoor.
Het is wel eigenaardig. Als er heibel is dan zijn het juist de uiteinden op dit forum die mekaar vinden in eendracht. Niet om een discussieplatform te gebruiken zoals het moet maar wel om oorlog te maken.
Krak hetzelfde hier dus als bij de koran-zeveraars.
In hun zandbak slaan ze mekaar de kop in maar als ze hier de gewone mensen in de lucht kunnen laten vliegen zijn ze wel eendrachtig. Gewoonlijk de mensen die hun juist niks in de weg hebben gelegd. Vindt zelf maar een uitleg of verklaring. Het aanwezig vernuft hier zal wel verklaringen vinden door de vele prappante vaststellingen.
Komaan Panda; ik laat de eer aan U. Jij bent toch veel slimmer dan ik?
En eerlijker ook nog. Pleeg eens overleg met uw zwart vriendje en kom eens gezamenlijk naar buiten met jullie oplossingen. Moet toch kunnen als echte vrienden onder mekaar?
Wat hebben wij toch geluk in dit land met zulke eendrachtige Vlamingen.
Ik zeg maar wat is. En dat anderen daarop vervaarlijk en soms brutaal op reageren, is hun probleem. Niet het mijne. Het maakt me niets uit.

Zo, en dat was het weer voor een tijdje.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 november 2017 om 12:56.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden