Los bericht bekijken
Oud 31 december 2004, 12:04   #9
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
en nu serieus...

voor mij de bevestiging dat Belgie geen vrij democratisch land is waar men vrij zijn gedacht mag zeggen...
Haha...inderdaad, daarnet even HLN eens doorbladerd... met alle (ALLE?) hoogtepunten van dit jaar.
6X de premier in alle mogeljke lovende bewoordingen. De premier op reis, de premier met Bert bibber, de premier emotioneel (leugencongres), de premier aan 't werk, de premier moedig, de premier die onze sunami-solidariteit voorstelt.

Echter werden twee detailtjes van 2004 vergeten. En vergeten is menselijk daarom zijn wij er van overtuigd dat het hier niet ( ) gaat over een georganiseerde desinformatie maar toch.

Twee detailtjes vraag je?
Idd:
A/ De verkiezingen
B/ Het haatarrest

zoals mijn persoonlijke vriend Le Pen placht te zeggen: een detail in de geschiedenis.
of zoals mijn andere persoonlijke vriend EH père Gilbert placht te zeggen: wat is een overwinning van het Blok in vergelijking met de eeuwigheid.
Of beter nog: in de ogen van God en het Koningshuis die mij beroemd willen maken is een juridische pogrom tegen de grootste oppositiepartij absoluut wenselijk.