Los bericht bekijken
Oud 3 december 2017, 14:49   #17091
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.860
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
awel dat denk ik ook

Niettemin, ... Ik kan me voorstellen ( en al zeker in eerdere tijden waar het leger veel dominanter een rol speelde zowel op vlak van staatsveiligheid, communicatie en dat ze beschikte over de meeste en beste technologie ) dat indien zich zo een voorval voordeed men het wel geheim had willen houden.
Met de nadruk op dat willen hé... na ruim 70 hadden we ondertussen dan al wel concreet bewijs over Roswell verkregen en niet van horens zeggens.
Maar zoiets is nu al veel minder aan de orde.

Dus als ge ervan uitgaat dat het nu nog regelmatig voorkomt dat we een bezoekje krijgen van aliens dan is het vrij absurd te denken dat de burgerij dat niet zou gezien of gemerkt hebben.

Doet mij daarbij meteen aan denken waarom de mensen bij uitstek ( astronomen al dan niet professioneel .... en dat zijn er verdomd veel over heel de wereld ) nooit met dergelijke vergezochte nonsens afkomen laat staan dat er uit die hoek veel ufo-waarnemingen zijn terwijl zij toch niets anders doen dan naar de hemel staren.
Zou het kunnen dat uitgerekend die mensen net iets meer ervaring & kennis hebben van wat er zoal aan natuurlijke phenomenen te zien is ?

En het gaat vooral niet op van dat soort slappe excuses te gaan aanwenden om te gaan stellen dat ufo's enkel de encounters die voor ons verborgen zouden gehouden worden dienen te bevestigen.
Da's complete omkering van bewijslast.
Dat doen ze wel degelijk . En héél lang al. Al sedert in de jaren '70 en nog veel vroeger.

https://www.ninefornews.nl/gerenomme...die-naar-ufos/

Weeral eens, u vertelt zo maar wat. U moet zich dringend wat beter informeren!

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 december 2017 om 15:06.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden