Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 6 december 2017, 08:34   #3869
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Ik geniet er inderdaad van dat Trump de poco betweterigheid een hak zet. Werd hoog tijd. Of denk je dat de pocos de enige echte waarheid in het universum in pacht hebben, en als enige recht hebben op leiderschap/presidentschap?
Ik zie inderdaad dat je het niet snapt. Als er een grote verschuiving plaatsvindt in verkiezingen dan zijn er steeds een massa idioten (meestal doorwinterde pocos) die plots als een bliksem uit heldere hemel getroffen worden door ongeloof, en na jaren zijn ze nog steeds in schok hoe het zover is kunnen komen. Ze snapper er dus geen bal van.
Als morgen een democraat verkozen wordt ga ik hier niet dag en nacht zitten zagen dat hij een idioot is. Maar dat doet de poco pers wel als er -volgens hun poco mentaliteit- wat te rechts werd gestemd. Geeuw.
Ach ze zijn ziende blinde onze linkse papegaaien, ze zien niet in dat de situatie onder de poco's steeds erger en erger geworden is en dat er nu mensen met inzicht opstaan en de boel gaan rechttrekken, de poco's en hun napraters staan op hun achterste poten.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden