Los bericht bekijken
Oud 8 december 2017, 22:51   #3003
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik roep niets in. Ik stel alleen vast dat u uit frustratie zomaar wat gaat orakelen over "vermeende" verkeersproblemen, terwijl de adviezen allerhande een ander verhaal ophangen.

Nu weten we trouwens nog steeds niet waarom u met die verwijzing naar Antwerpen afkwam.
1/ de ontwikkeling van parking C is een logisch geval van stadsinbreiding. Zoals die vlakte er nu ligt is het een zeer slecht benut domein. Wat men er plande te doen is niets anders dan wat in de Docklands is gebeurd met het Olympisch stadion

2/ er ligt daar nu al een stadion dat maar iets kleiner is, vlak aan een afrit. Mits een herinrichting van dat afrittencomplex heb je eigenlijk nauwelijks een gunstiger plek voor een stadion.

3/ Laat mij eens een vraag stellen voor de verandering: is een dergelijk stadion in Anderlecht of Schaarbeek op vlak van verkeer minder ingrijpend? Noem eens een plek in of nabij Brussel waar geen files staan?

4/ Gegeven het feit dat die wedstrijden bijna altijd 's avonds na 20 u worden gespeeld en vaak in het weekend, bezondigt de departement Mobiliteit zich niet een ietsiepietsie aan het problematiseren van een relatief beperkt probleem? Ik zou graag hebben dat die administratie even ferm zijn nek zou uitsteken als het gaat over de fileproblemen die er op weekdagen in de spits staan.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden