Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
We zien wel Eduard. Ik geloof niet zo erg in de theorie van de totale blokkage. We zijn nu eenmaal wereldkampioen om uit 'onmogelijke' coalitiebesprekingen uiteindelijk na elvendertig ultimatums toch altijd een vergelijk te vinden.
[color="Red"]Na de periode van lopende zaken, willen al diegenen die hun levensonderhoud ervan afhangt nu eenmaal ook een toekomsttraject.
Er zal maar een probleem ontstaan, moest in 2019 een Michel II + cdh geen meerderheid vinden. D�*n zij we vertrokken voor minimum 6 maanden gelul. Anders zal het snel gaan.
|
Als ik letterlijk lees wat je schrijft Panda dan weet ik dat je beseft waar het om draait. Dat
toekomsttraject bepaalt volledig waarom er nog steeds een nationale regering is. Blijven beweren dat de Vlaming niet voor separatisme zou zijn is momenteel juist. De burgers denken momenteel vooral aan hun leeglopende zakken. De dag dat ze het door krijgen vrees ik voor de hele regering. Tot zo lang kan het feest nog doorgaan ondanks de vele waarschuwingen. Maar als de safe geen geld meer bevat zal ook de euro van de simpelen vallen.
Wat ons recht houdt is de enorme inflatie; ook vooral op kap van de spaarders; en het gratis geld dat maar bijgedrukt wordt voor onze economie.
En een overheid die de banken niet het risico wil laten lopen door de spaargelden zelf te beleggen in risico-aandelen. Daarom worden de aandelen-winsten kunstmatig hoger gehouden. En op kap van die beleggers maken veel bedrijfsleiders grote sier. Geen probleem echter.
Daarvoor dienen falingen. We geven ongestraft te veel geld uit van een ander. Maar het is bij het einde van de rit wel die ander die zijn geld kwijt is.
Maar eens zal de puzzel voor de zoveelste keer instorten. En dan? Dan zullen de sprookjes van het pannenkoeken huisje tijdelijk weer niet meer geloofd worden. De kleine man is veel te kort van memorie.
Hij moet kunnen dromen. De mier heeft afgedaan. Maar hij beseft het nog niet. Hij wil het niet beseffen. Dromen kunnen te mooi zijn.