Los bericht bekijken
Oud 10 december 2017, 14:27   #8
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Ze zullen hem niet temmen de fiere Vlaamse kachelkater.

Over het algemeen zijn uw reacties nog te pruimen subocaj.
Maar we zitten weer op het verkeerde pad.
Het spelletje gaat hier herbeginnen.
Ik kom om naar de voetbal te kijken en niet naar het gebeurde naast het veld.
Graag hoorde ik ook iets over een ploeg die goed speelt.
En waarom die ploeg beter speelt natuurlijk.
Ik ben steeds bereid om iets bij te leren.
Maar om die ellende mee te maken dat iedereen een ander afbreekt bij gebrek aan goede dingen in zijn ploeg is geen aangename bevinding.
Voor de volgende verkiezing zal ik dus nog niet weten welke ploeg de beste is.
Slecht zijn ze dus schijnbaar allemaal.
Tenzij ik de folders zou moeten geloven die in mijn brievenbus zullen belanden. De omgekeerde wereld dus. Je moet het maar durven om uw eigen in de bloemen te zetten. In het persoonlijk leven mijd ik dergelijke sujetten. Waarom zou ik dat voor de politiek anders moeten doen?
Persoonlijk weet ik wat er zal gebeuren op die dag.
Ik zal stemmen; bij gebrek aan betere opties; voor de lijst die het minst verkiesbare kandidaten heeft in mijn buurt. Ik heb zeer slechte bevindingen met politiekers die U van nabij kennen. Dat brengt hen alleen maar in de verleiding om het mes in de wonde nog eens extra om te draaien.
Voor mij hoeft het dus niet meer. Als er toch geen betrachting is om hun besturen rechtvaardig te maken voor iedereen. Punt.
En U inspannen voor één partij is altijd gevaarlijk.
Je loopt in de weg voor de aspiraties van anderen. Uw ergste vijanden krijg je juist daar. En de andere geverfden geef je meteen ook een reden om U waar mogelijk in t'zak te zitten. Alle redenen zijn goed om uzelf dan goed te praten. Politiek is als godsdienst. En godsdienst is het einde van zot zijn.
Met "Saint Nicolas" brengt zwarte Piet ditmaal hopen maagden. De Sint niet uiteraard. Die werkt niet. Die loopt er alleen maar bij om met de eer te gaan lopen. Voor de armen zal het ditmaal geen lucht zijn dat ditmaal in de zak zit. Nee, nee, dit maal zijn het maagden dus. Later dus. Veel later! Oncontroleerbaar veel veel later. Eindeloos later.
Daarom ook worden de potjes overal leeg gemaakt.
De Sint moet ook geld hebben natuurlijk om voor de brave kindjes iets te kunnen geven.
Wie gelooft nog dat hij zijn speelgoed gratis krijgt?

Laatst gewijzigd door werkman : 10 december 2017 om 14:51.
werkman is offline   Met citaat antwoorden