Los bericht bekijken
Oud 10 december 2017, 15:20   #10
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dat dat gedoe met die intercommunales niet "nieuw" is,is een open deur intrappen.

Echter bestaat(bij mij toch),de indruk dat de pers het ganse geval (dat begin dit jaar nogal in het nieuws zat) alweer vergeten is (het gaat niet over blote t*tten en zo...),en dat "de politiek" er eigenlijk liever over zwijgt...

Nochtans kunnen we in de "paperassen" van het Vlaams Parlement voldoende aanwijzingen vinden dat het af en toe een "aktief" gespreksonderwerp is(bezighouding vrees ik):

https://www.vlaamsparlement.be/zoekr...ntercommunales

Echter,Burger kelt is niet langer geinteresseerd in 5% minder leden in de beheersraad hier en "vastgelegde vergoedingsplafonds" daar...allemaal "curieren am symptom".....er moet OPGEKUIST worden.In een beheerraad van een bedrijf ,overheid,parastatale of privé enkel figuren in correct aantal en met KENNIS van bedrijfsrelevante zaken....

Wat hebben besparingen door de burger/verbruiker op electriciteit,gas en water voor zin,of wat heeft het lijden van armere medeburgers voor zin,als ondertussen grote hordes "feestvarkens" de potten (GROEIENDE potten notabene!)leeglikken en dan ONS nog durven zeggen wat we zouden MOETEN doen?

Laatst gewijzigd door kelt : 10 december 2017 om 15:21.
kelt is offline   Met citaat antwoorden