Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
Toeval ??? ammehoela... Maak dat de kat wijs.
Bij normale mensen staat VTM niet op, en al zeker niet tijdens de momenten van het nieuws. Alleen cretins kijken naar het VTM "nieuws".
 ik begrijp je schaamte, zoek maar een goed excuus dat je naar die zender voor +55 jarige huisvrouwen zonder diploma keek.
Vooral dat laatste gaf een kramp ter hoogte van de sluitspier, neem ik aan ? Dat k�*n niet hé ! Kritiek op de partaai...
 Op VTM ? Wie probeer je nu eigenlijk in de zeik te zetten ?
Ik durf zelfs niet vragen naar wat je overschakelde... Toch even raden : naar "komen eten" op 4 ?
Wie zijn "we" eigenlijk ? Jij en je bejaarde huisgenoten ?
Iemand die in alle ernst 'amen' als slotwoord gebruikt, is een mislukte pastoor ofwel het levende bewijs van wansmaak plus een gebrekkige expressie.
Voor alle mensen die normaal zijn, en dat willen blijven : delete de keuze voor VTM op je afstandsbediening. Doe het om je naasten en huisgenoten te beschermen voor de destructieve werking die hen anders kan treffen.
|
Ik hoef mij op uw tekst naar mij toe eigenlijk niet te verantwoorden maar toch geef ik met graagte even mee dat het echt maar ook echt toevallig was dat de bewuste zender opstond.
Naar komen eten kijken we helemaal niet.
Mij daarvoor schamen is dan weer enorm ver gezocht.
Wie mijn familieleden zijn daar heeft u geen zaken mee.
Het gebruik van het slotwoord 'Amen' was een, misschien wel mislukt grapje?