Los bericht bekijken
Oud 11 december 2017, 23:40   #9
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Zero Hedge = Infowars met een wall-street sausje.

Ben echt benieuwd als ze U ooit eens mochten onder handen nemen.
Zul je dan ook nog kraaien dat het een infowar is overgoten met een wall-street sausje? Je kan dan in het beste geval nog gaan bleiren bij de politie.
Feitelijk pakken ze het verkeerd aan. Een paar keer een grote politiemacht en identiteitscontrole van iedereen. En wie zich niet kan verantwoorden waarom hij naar Brussel kwam een serieuze boete van 1000 euro aan hun broek smeren. Direct te betalen of zolang het niet betaald wordt een maandje gratis droog brood en inwoon.
Wel kasseien stukslaan en dit aan de ketting met een loden bol van 20 kg aan hun been. Verwarming en brood moeten immers betaald worden.
De goesting zal vlug overgaan om in Brussel alles te komen kapot slaan.
En blijven ze dan nog goesting hebben dan kregen ze van mij te tweede maal bij herhaling een jaartje verplichte onbetaalde legerdienst bovenop.
Ik heb dat ook gekregen en ik had verdorie nooit iets kapot geslagen.
Ze kunnen er hier tegenwoordig nogal mee lachen hoor. Foei,foei,foei!
Binnenkort staan ze die bende amokmakers nog op te wachten met dozen koekjes bij de koffie.
Het ergste vind ik nog dat er een gedeelte bij zit dat nu reeds rondloopt met geklutste eieren onder hun schedel en dat wij hun opvang zullen moeten betalen binnen een paar decennia. "Saint Mutuelle" is onze enige heilige die graag gezien is in de hele wereld. Ze komen hier zelfs hun reeds in het buitenland geklutste eieren laten verzorgen. Mens toch. Ze smijten hier wat binnen in "de capitale" van Europa.
werkman is offline   Met citaat antwoorden