Los bericht bekijken
Oud 12 december 2017, 11:57   #26
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Dat veiligheidsgevoel is steeds relatief geweest. Het wordt ook meestal op tafel gelegd als het in de kraam past van sommigen.
Voor dertig jaar terug waren dergelijke acties er ook.
Lid van de VU zijn was reeds voldoende om fraaie dingen te beleven.
Een greepje uit de geschenkentrommel? Hier komt het.
Brievenbus kapot slaan; struikjes uit de voortuin op de rijbaan gooien; klinken van deuren afbreken, dezelfde klinken met stront invegen; hakenkruisen op de rolluik schilderen en naamloze brieven in de postbus deponeren waarin uw echtgenote verwittigd werd dat haar trouwboek de scheve schaats reed. En het mooiste.....een kweekram vergiftigen in de achterliggende weide. En dat was zelfs niet mijn persoonlijke eigendom maar van een vriend. Moet ik verder gaan?
Mij dunkt de het VB er nog goedkoop van af komt. Het kan gerust nog erger hoor. En bij mij waren de daders heus geen communisten hoor. Maar dat kom je dan pas achteraf te weten. Als de pint is in de man is de wijsheid.....
Oh, ik ken VB'ers waar men minstens eenmaal per maand de banden van de wagen kapotstak. Bovenop uw lijstje natuurlijk, vergiftigd vlees in de tuin smijten om de huisdieren kapot te maken, die dingen.

De linkse tolerantie kwam in wezen neer op, SA marcheert...