Los bericht bekijken
Oud 1 januari 2005, 01:28   #46
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Je kan de toestand in Atjeh onmogelijk vergelijken met die in toeristische gebieden zoals Phuket. Het heeft enkele dagen geduurd voor er ook maar iemand de toestand in Atjeh kende, het heeft nog langer geduurd voor er hulp arriveerde. Sommige steden zijn daar volledig verwoest, er schiet geen straat meer over. Ik heb beelden gezien van een stad waar de enige overlevenden een aantal mensen waren die op een heuvel stonden.

De beelden waarop jij je baseert gaan waarschijnlijk over de dame die rouwt bij haar dode zuster? Hoe zou jij je gedragen nadat al je familieleden en dichte vrienden onvindbaar zijn, als de enigste die je teruggevonden hebt je dode zuster is? Hupla, iedereen die ik ken is dood maar geen probleem hoor, laten we deze compleet vernietigde stad even op ons eentje (want van buitenlandse hulp is daar nog geen sprake) heropbouwen?!

Het is gewoon hopeloos belachelijk hoe men de Islam op iedere mogelijke manier probeert te schofferen tot het genante toe. En dat zeg ik als tegenstander van eender welke religie.
alpina is offline   Met citaat antwoorden