Ik heb me gisterenavond eens met de zaak bezig gehouden en met Bush gebeld om te zeggen dat hij Antoon een beetje belachelijk maakte met zijn gift van 35 miljoen voor de opbouw...
En ja, hoor:
Citaat:
VS vertienvoudigen hulp tot 350 miljoen dollar
De Verenigde Staten verhogen hun hulp voor de slachtoffers van de vloedgolven in Azië tot 350 miljoen dollar. Dat heeft de Amerikaanse president George W. Bush gisteren in een persbericht aangekondigd.
Volgens Bush wijzen de eerste bevindingen van de Amerikaanse ploegen ter plaatse erop dat de financiële noden en andere vormen van hulp de komende dagen en weken regelmatig zullen verhogen.
,,Onze bijdragen zullen herzien worden naarmate de gevolgen van deze verschrikkelijke tragedie duidelijker worden", zei Bush in zijn mededeling.
Adjunct-woordvoerder Trent Duffy zegt dat deze som de 35 miljoen dollar omvat die eerder door de Verenigde Staten waren beloofd.
Deze fondsen zijn afkomstig uit verscheidene posten van de Amerikaanse federale begroting, maar omvatten geen geld voorzien voor de wederopbouw van Irak, zei Duffy ook.
|
Hij was er zich ook van bewust dat de linkiewinkies toch weer argumenten gingen vinden om ook dit weeral af te schieten en er weeral zouden in slagen om dit initiatief weer af te doen als 'uit eigen profijt'...
Ik moest alleszins zijn beste wensen aan alle forumgangers en vooral aan de linkiewinkies over te maken.
En nu ga ik maar verder aan mijn fles tutteren....