Los bericht bekijken
Oud 15 december 2017, 12:41   #25
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Integendeel, Panda. Wat Furher Dewinter wilde bekomen
verschilt weinig van wat de regering Michel anno 2017 effectief goedkeurde.
Die bewering is grotesk... Ofwel heb je het infame 70 ptn plan zelfs nooit gelezen, ofwel weet je niet wat er in de vreemdelingenwet staat.

Citaat:
In tegenstelling tot jou heb IK de naam van "die untermensch" niet genoemd, noch heb ik er ooit een draad aan gewijd.
Logisch, jij beweert dat blokkers geen untermenschen zijn, ik beweer het tegendeel.

Citaat:
Trek het je niet aan, reuze panda. Hopelijk doen jouw belzieke geestesgenossen snel en overtuigend hun duit in het deportatiezakje. (nog een uitdrukking die jij, in tegenstelling tot mezelf, graag gebruikt) Je weet wel, jouw vrienden staatsnationalisten die in Francken ongetwijfeld een furher en untermensch herkennen omdat hij klaar speelde waar "fuhrer Dewinter" niet in slaagde.
Minder geestverruimende middelen gebruiken, je ziet dingen die niet bestaan... Francken kreeg en krijgt in de regering de steun om de wetgeving te laten evolueren zoals hij dat nodig acht. Alle Belgische partijen in de coalitie steunen hem. Zowel de vlaamse als franstalige liberalen, zijn eigen n-va als de tsjeven.
Tiens... ik dacht dat jij ondertussen toch al wist dat dergelijke wetgeving altijd door het kernkabinet moet, en dat die bij unanimiteit beslissen ?

En nog iets knuppel, francken behoort tot een partij die 100% solidair is in het opsluiten van het blok in een cordon. Daar horen would-be Fuhrers en hun volgelingen-untermenschen in thuis. Gelukkig snappen alle democratische politici dat.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden