Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 15 december 2017, 15:58   #4168
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Ik wou het beperken tot de sex crimes, want anders kunnen we het wel heel breed beginnen trekken...
dat is nog steeds toepasbaar op Menendez. De beschuldigingen aan zijn adres bleken vals te zijn, na onderzoek door DoJ. Moore is een pedo. Zonder DoJ onderzoek. De hypocrisie blijft geldig

Citaat:
Da's waar. De publieke schandpaal is geen goed idee. On both sides
ben al blij dat we het daar over eens zijn.
Citaat:
Daar gaat het niet over. Het gaat over 2 maten, 2 gewichten. Trump heeft exact hetzelfde gedaan als Franken (of zijn de hollywood tapes fake misschien?). Franken moet gaan, Trump blijft zitten. Waarom?
Van wie moest Franken gaan? Interne partijdruk? En waarom was dat niet het geval voor Menendez?
Ik ben er zeker van dat, moest Minnesota een GOP gouverneur hebben, dat Franken nog altijd op zijn plaats zou zitten. Tenminste tot een onderzoek voor het ethics committee zou zijn afgerond, en hij niet onder zou kunnen dan ontslag te nemen.

Citaat:
Ik denk dat Franken vooral heeft moeten aftreden omdat het "geduld" voor dat soort gedrag op is na Weinstein en #metoo, eerder dan politiek opportunisme.

Hij heeft gelijk hiermee:

"
I of all people am aware that there is some irony in the fact that I am leaving, while a man who has bragged on tape about his history of sexual assault sits in the Oval Office
Waarmee hij die "morele" beslissing al snel politiek maakt. Die sneer naar Trump was nergens voor nodig, of vind je van wel?

Citaat:
Als ge zegt dat Franken is afgetreden vanuit een politieke zet van de Dems om moral high-ground te creeren, dan zeg je eigenlijk dat hij niet om morele redenen had moeten aftreden.

Echt? Vindt ge dat Frank had mogen blijven zitten?
Innocent till proven guilty. Wat is daar zo moeilijk aan? Wie ben ik, als buitenstaander, om te gaan eisen dat iemand ontslag moet nemen op basis van beschuldigingen? Van mij had Franken mogen aanblijven in afwachting van een onderzoek, en als dat onderzoek zou aantonen dat hij zich inderdaad schuldig heeft gemaakt aan machtsmisbruik en grensoverschrijdend gedrag, dan zou de roep om zijn ontslag terecht zijn. Nu is het gewoon een onderdeel van politieke spelletjes.