Los bericht bekijken
Oud 23 december 2017, 13:36   #170
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Stel ik mij, als vragensteller van dienst, de vraag bij al deze heisa rond Francken wat sommige politici 'begrijpen' onder het woord 'illegaal'

Ik zie dat als: een illegaal is iemand die de wettelijke bepalingen naast zich neerlegt en die aan de meeste regels totaal geen gehoor wil geven en in véél gevallen de boel in het land waar ze terechtgekomen zijn nog gaan verzieken laat staan op stelten zetten.

Een illegaal is iemand die hier zelfs nog geen voet aan de grond zou mogen zetten en er ook een geldige regel moet zijn dat die de illegalen zonder 'boeh of bah' stante pede het land moet kunnen uitzetten.

Best raar is ook als we een vergelijking maken met sommige andere landen: als er daar zo iets aan de hand is komen er duizenden mensen op straat om hun steun te geven aan de persoon die hem nodig heeft op dat ogenblik, in dit geval Francken.

In ons land blijft men rustig verder tv kijken?

p.s.

Ik blijf er ook bij dat men de groenen in de schutkring moet duwen wegens gevaarlijke partij.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 december 2017 om 13:38.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden