Citaat:
FlipgirlNog zo'n ultratof pc-probleemke ... Werk met Windows XP (op mijne pc - zit nu op die van mijn ouders) en werk daar met 2 accounts ... Demijne en die van mijn moeder (die er haar bankzaken op regelt) ... De laatste dagen wel erg veel troubles ... PC die zomaar ineens uitvalt, zonder enige reden, en daarna weer opstart (en dan altijd drie keer moet proberen vooraleer hij echt opgestart raakt en ik beeld heb) ... Daarnet weer eens ...
Gisteren (hij deed gene klop meer) es alles laten draaien (schijfcontrol, defrag, virus, spyware, cookiesverwijdering, ...) ... Het gekke is dat de ene account het meestal wel nog doet, terwijl de mijne (met al mijn documenten waaronder veel grief voor naderende exaams) gene klop wilt doen ...
Iemand dit nog al meegemaakt?
|
Hmmm; ik zit met een gelijkaardig probleem, maar dan alleen als ik hem voor de eerste keer per dag wil opstarten. Hij valt na een minuut nl. garantie uit (tenminste mijn scherm toch, de rest blijft reutelen en lawaai maken), dan moet ik zeker nog drie keer proberen met hetzelfde resultaat. Vanaf de vierde keer lukt het evt. met wat goede wil van mijn pc, om te blijven draaien.
wtf?
Het vreemde is dat ik dit pas heb sinds ik op dit forum zit, en iemand anders die ik ken die hier ook zit, heeft recentelijk een gelijkaardig probleem.
Zou er hier iemand virussen aan het verspreiden zijn ofzo? of komt er spyware op de pc als ge nr deze site surft? De moderators zouden da toch beter eens nachecken volgens mij.