Los bericht bekijken
Oud 6 mei 2003, 21:07   #2089
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

[quote="skye"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skye
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skye
Sommige minderbedeelden kwa verstand zullen dit interpreteren als dat je homofilie en pedofilie op dezelfde manier moet benaderen, wat uiteraard onzin is omdat homofilie tussen twee consenting adults is, waarentegen pedofilie het verkrachten van onwetende kinderen inhoudt.
u verwart pedofilie met kinderverkrachting. Het is zo dat er sommige gevallen zijn dat het kind toestemde met de sex en zelfs "verliefd" was op de dader. Ik heb het hier over kindjes van 10 jaar. In dit geval kan men dus niet spreken van verkrachting.

Gebruik je gezond verstand, skye!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb HELEMAAL NIET gezegd dat ik pedofilie niet pervers vind!!!!

PEDOFILIE is het meest walgelijke dat men zich maar kan inbeelden.

Lees gewoon wat er staat.

Er komen gevallen voor dat kinderen verliefd zijn op de pedofiel en dus niet gedwongen worden. Er is hier trouwens een reportage over geweest ooit. De moeder van het slachtoffer vertelde hoe haar dochter van 12 aan het wenen was, omdat de dader in de gevangenis moest en getuigde voor de rechtbank dat ze hem niet mochten opsluiten omdat ze van hem hield.

Als men zegt dat pedofilie pervers is, vanwege de verkrachting, stelt men dus eigenlijk dat in dit geval het niet pervers zou zijn. Wat natuurlijk volledige onzin is. Pedofilie is voor mij pervers of het kind vrijwillig meegedaan heeft aan de "spelletjes" of niet. Pedofielen mogen ze voor mijn part castreren.

Dus een onderscheid maken tussen pedofilie en homofilie op basis van verkrachting gaat dus niet op. Waarmee ik niet wil zeggen dat er geen onderscheid is. Er is namelijk wel degelijk een onderscheid, maar dat Raf zijn hersencellen eens aan het werk zet.
Huh?
ik zei gewoon 'gebruik je gezond verstand, Skye' en voor de rest niets.
Kijk welk een uitleg ik krijg
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden