Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2005, 21:39   #77
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Dat er oorlogsslachtoffers zijn heb jij mij nooit ergens horen ontkennen. Wees dus maar wat voorzichtiger met je aantijgingen!

Je hebt echter niet geantwoord op de vraag hoe men oorlogsslachtoffers maakt via je de vrije gedachte.
Mijn stelling ging over oorlogsmisdaden, jij blijft spreken over oorlogsslachtoffers, een klein verschil in uitspraak, een groot verschil in betekenis. Ik heb er mezelf zopas laten aan vangen. Een zoveelste poging tot minimaliseren?

Blijkbaar erken jij dat er "oorlogsslachtoffers" zijn gevallen, de discussie vernauwt zich dus tot het "aantal en hoeveelheid der slachtoffers" ?

Jouw vraag is geen vraag te noemen. Je hebt een bepaald woord uit de zin/context gerukt en er een draai aangegeven. Een truc zo oud als de straat.

Wat betreft de aantijgingen, mocht je je persoonlijk geviseerd voelen, je gaat je gang maar.

Vooraleer de befaamde wet in voege ging, waren het enkel revisionisten, negationisten en andere neonazi's die "ernstige" studie pleegden omtrent de holocaust. Na het in voege treden van de wet, zijn het nog steeds dezelfde, maar nu onder het voorwendsel dat de vrije meningsuiting en het vrije denken in gevaar zijn, het zogenaamde protest tegen censuur.

Quod Erum Demonstrandum.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 2 januari 2005 om 21:59.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden