Los bericht bekijken
Oud 8 januari 2018, 09:18   #524
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Degene die 'niet mee' is zijt gij! Hoeveel keer heb ik u al op dit forum moten uitleggen wat het verschil tussen een gewoon voedsel en een drug? Met HAND EN TAND heb ik het geprobeerd, en in KLEUTERTAAL! Allemaal tevergeefs! Gij kunt dat niet snappen. En dat leidde tot een hallucinante discussie waarbij ik u moest uitleggen dat een koe graag gras eet.
Ge wordt er kirrewiet van en uw longen vinden het ook niet leuk, wat snapt gij daar niet van? ja, nog niet gemerkt dat de overheid dat stap voor stap doet? Vroeger was alles toegelaten, en de laatste decennia is alcohol meer en meer verboden geworden: bvb tijdens het rijden, verboden aan kinderen te verkopen, een cafehouder kan veroordeeld worden als hij teveel alcohol schenkt, openbaar dronkenschap, etc etc.
Het patroon om meer en meer te verbieden bij alcohol en tabak, dat wilt gij bij cannabis dan omdraaien en ge verwacht van de overheid dat ze de tegengestelde beweging maakt?? Vergeet het! Alstublieft, bespaar me uw gejank! Ik wordt hier persoonlijk aangevallen vanaf mijn eerste post op deze thread, zit ik te janken? Néé! Vrijheid van meningsuiting! Ooit al van gehoord? Waar uw kortzichtigheid vandaan komt? Dat interesseert mij echt niet. Ik .... wil .... niet .... voor .... de .... kosten ...... opdraaien .....
En gij ook niet! Dat is ook het probleem. Als gij uw geld erin wilt steken, mij best, maar dat wilt gij ook niet.

Ik weet het dat ge het niet ziet.

Ik ga echt geen moeite steken in het u uit te leggen.

verloren moeite.
Dat er verschil is tussen appelmoes en een genotsmiddel moet u mij niet uitleggen, u gaf het voorbeeld en kreeg daar gewoon reactie op.
U noemt wie een blowtje noemt losers en wordt daar op aangesproken, dan moet je niet gaan gillen dat je het hier op het forum zoveel lastiger hebt.
Wij steken allemaal ons geld in druggebruikers, dus ook die uitspraak slaat nergens op, of dacht u dat organisaties die zich vooral op gebruikers richten geen subsidie krijgt? Dacht u dat het daar vol blowende pubers loopt?

En dan uw opmerking " dat ge er kirrewiet van wordt" is alweer onzin en hier al weerlegt, zet eens een andere plaat op;
Denk dat er meer kirrewiet worden van alcohol, of doden vallen door tabak, hoor ik u nog?

Legalisering of niet, er wordt geblowd, dus niet legaliseren houdt dit niet tegen.U heeft behalve veel emoties gewoon geen argumenten , en inhoudelijk weet u behalve veel getoeter niet echt iets mee te delen wat in de discussie weegt, maar toeter gerust nog even, best amusant dat gebrek aan enig argument.
Nog even voor u op een rij, legalisering haalt de teelt en verkoop uit de criminaliteit, zorgt voor controle op kwaliteit en maakt de gebruikers zichtbaar, wat ook zorgt dat je kunt ingrijpen wanneer iemand problematisch gebruik heeft, net zoals bij nu al legale genotsmiddelen.

Het zou het begrotingstekort wel eens kunnen dichten, want de inkomsten zouden dan voor de staat zijn. Probeer hier eens over te redeneren in plaats van te toeteren.
alice is offline   Met citaat antwoorden