Los bericht bekijken
Oud 16 januari 2018, 12:44   #98
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.723
Standaard

Als men niet akkoord gaat met de profeten van de Bitcoin wordt men zoals gewoonte uitgescholden. Ook alles wordt er bij gesleurd met 36 doorgaans vuilbak linken, een mirakel dat de Twin Towers nog niet vermeld zijn.

Voor mij blijft de Bitcoin een puur speculatief product met fictieve waarden (in tegenstelling tot goud, geld, vastgoed). Je hebt dus pakweg 10 bitcoins die een speculatieve waarde hebben van 15.000€ elk. Wat doe je daar mee? Is er effectief een kalf die dat als betaling gaat aanvaarden? En zo ja is dat gangbaar en algemeen? Of zo in de stijl van in Tarragona heeft iemand een appartement gekocht in Bitcoins.

Ik wil geen appartement in Tarragona maar in Brussel of Antwerpen en dan nogmaals een kalf vinden die Bitcoins voor zijn appartement aanvaard. Ik denk dat ze u in het immobiliën kantoor buitenlachen. Ok ik wil mijn Bitcoins verzilveren, hoe gemakkelijk ga ik een geschifte vinden die mij in geld mijn Bitcoins uitbetaald? Met een kilo goud, dollars of aandelen ga ik zo naar de bank zonder problemen om in geld om te zetten maar Bitcoins?

In plaats van gescheld op mijn persoon zou ik graag een simpel antwoord op deze simpele vragen hebben en geen pseudo wetenschappelijke bijdrage van een halve meter lang met ontelbare trash linken.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 16 januari 2018 om 12:49.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden