Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Neen, dat was niet duidelijk. Daar Bubbel Yann eerder had geschreven dat alleen lidgelden met een uitdrukkelijke vermelding "BUB voor Azië" zouden worden doorgestort, terwijl hun voorzitter iets totaal anders stelde, nl. dat ALLE lidgelden INTEGRAAL zouden worden doorgestort van alwie in de eerste twee weken van januari betaalde.
Ik hoop dat u toch de nuance begrijpt. Stel, ik vertrouw op het woord van de voorzitter en stort dus gewoon mijn lidgeld. Maar onder elkaar hebben de Bubbeltjes afgesproken dat er op de storting "BUB voor Azië" moet staan, wat bij mijn overschrijving niet het geval is. Dus, wordt mijn bijdrage helemaal niet doorgestort maar blijft hangen aan de vingers van de Bubbels, terwijl ik wel in de veronderstelling verkeer dat mijn geld in Azië is terechtgekomen.
Dat is puur boerenbedrog!
|
Als je denkt dat daar een verdoken addertje schuilt, dan heb je het mis. Op de website staat in koeien van letters: "Vermelding BUB voor Azië".
Om u van onze goede wil te overtuigen, zal ik persoonlijk elk lid contacteren die tussen 1 en 15 januari het lidgeld heeft overgeschreven, zonder die vermelding, met de vraag of ze hun lidgeld al dan niet aan een goed doel willen besteden.
Maar dat zal u immers weer niet willen geloven. U bent een flamingant voor iets...