Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2018, 21:02   #243
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Beredenering betreft bedrijven: Ondanks de geografische en klimatologische omstandigheden rijden de Zwitsers treinen op tijd. Nochtans moeten ze gebruik maken van gewoon en smals spoor in het bergrijk Zwitserland. Hier in ons land dat bijna een biljard blad plat is in vergelijking met Zwitserland rijden de treinen nooit op tijd, word de klant te pas en onpas gegijzeld om politiek steekspel.
Is de NMBS doorspekt met politieke implantaten en lopen de vakbonden en hun leden elkaar plat, waardoor er meer regels en overeenkomsten zijn die niets te maken hebben met het vervoeren van treinreizigers dan anders >>> wat resulteert in een compleet onrendabel chaos bedrijf die aan zen kor business niet kan voldoen >>> zijnde de rijziger probleemloos op tijd op zen bestemming brengen.

NMBS als voorbeeld: omdat in de NMBS alle mistoestanden verzameld zijn waar bedrijven in dit land kunnen mee worstelen. Verschil met andere bedrijven is dat de bevolking opdraait voor de kosten van de NMBS.

De andere bedrijven moeten winst boeken om te overleven…….

Dus een enorme vooruitgang zou zijn: stop met staken, stop met stokken in de wielen te steken en doe misschien zoals China >>> de bedrijven steunen, zodat de mensen werk hebben en het op die manier beter krijgen!!!! Stop met het de verouderde begin 1900 methode van staken, de wereld veranderd razend snel maar het vakbond gedrag niet. Werken lijkt steeds viezer….door vakbond schelden!

Staken = NIETS ! Vernieuw verdorie, Doe bv. zoals in Zwitserland of Japan, zoek samen met de bedrijven naar de beste methodes om en bedrijf gunstige regeling te vinden waar ook de werknemers er zich goed bij voelen in plaats simplistisch stokken in de wielen te steken met verouderde begin 1900 methode van staken + NIETS DOEN.

Zodat de mensen werk behouden en Niet hoeven te overleven met een levensminimum hangmat waarin ze als eenheidsworst versmacht worden!
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 26 januari 2018 om 21:06.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden