Kinderverkrachter en -moordenaar ondergaat opvallende transformatie om voor assisen
Kinderverkrachter en -moordenaar ondergaat opvallende transformatie om voor assisen te verschijnen
Citaat:
Vandaag start voor het hof van assisen in Luxemburg het proces tegen Jérémy Pierson, die wordt verdacht van de verkrachting, foltering en moord op de 14-jarige Béatrice Berlaimont. Zij verdween op 21 november 2014 en werd tien dagen later dood teruggevonden in een bos in Aarlen. De 30-jarige Pierson moet zich bovendien verantwoorden voor seksueel geweld tegen een jonge automobiliste op 4 december 2014 en een reeks diefstallen. Opvallend: in de rechtbank zag Pierson er plots helemaal anders uit.
|
Meeste mensen dachten al, hé dat is in de vergeethoek geraakt.
Mijn eerste vraag als rechter naar de man toe zou zijn: En in welk netwerk draaide u mee?
Laatst gewijzigd door Universalia : 30 januari 2018 om 12:51.
|