Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2018, 09:52   #15
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
...
Waarom moet dit steeds online? En waarom steeds bij Buitenlandse webshops? ...
Niks moet.
Maar ik, als consument, kies wat voor mij makkelijkst is.

Ik ga zeker niet omwille van het Vlaamse, bij een Vlaamse winkel kopen.
Want die Vlaming heeft het volle recht om als het hem past, zijn kraam te verkopen aan een (grote of kleine) buitenlandse speler.

Wil een winkel mij als klant, dan moeten ze het maar flikken dat ze mij daartoe verleiden. Met andere woorden: dat ze de beste service bieden aan de goedkoopste prijs.
Dat en dat alleen is mijn advies aan alle ondernemers- en zelfstandigenorganisaties.

En aan de politiek: schaf maar gauw al die onnozele regeltjes af. Waarom mag een nachtwinkel niet open zijn overdag? Waarom mag een winkel niet open op zondag?
Zelfs in winkels of organisaties die 24 op 24 en 12 op 12 maanden open zijn, werken de mensen zowat het aantal uur dat op hun arbeidscontract staat.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden