Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2018, 11:20   #303
coro
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
alsof gij als werkgever niet gewoon blij moet zijn dat er nog iemand opdaagt

demografie mon vieux ... er is gewoon te weinig werkvolk, ge zit op uw knieën en ge beseft het nog niet!!!
Wat zijn werkgevers met ongemotiveerde werknemers? Gasten die enkel hun competenties ter beschikking stellen voor (uitsluitend) een loon? Niet veel hoor; dit kan hooguit een tijdelijke tewerkstelling opleveren (waar ik geen voorstander van ben) om acute noden op te vullen.

Werkgevers hebben het doorgaans vrij snel door als 'loon voor 39 uur (matig) presteren' de enige motivatie is hoor! Aangepaste remuneratie op basis van gedrevenheid, passie, open mind, out of the box (kortom..meedenken) en alle andere gewenste competenties maar vooral ATTITUDES maken het verschil.

Geen enkele werkgever, in eender welke cluster of sector, is ongevoelig voor attitudes. Zij willen weten wat voor (oneerbiedig misschien) 'vlees ze in de kuip hebben'.

Tot slot 'ma jeune'...mocht je van oordeel zijn dat ik geen weet heb van de arbeidskrapte op de markt, weet dan dat ik er dagelijks mee geconfronteerd wordt.

Le vieux
coro is offline   Met citaat antwoorden