Los bericht bekijken
Oud 9 februari 2018, 09:09   #19
Sneaky
Minister-President

Sneaky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
maar het probleem situeert zich wel bij erfenissen en dan si ht altijd 1/3 of 1/4.
enne zomaar verwachten dat uw broers u kunnen uitkopen?

maar dat is onzekerheid creëren. de huidige directie geeft je uitstel maar in oktober zijn eht verkiezingen en de volgende wil gene uitstel meer geven.
moet je dus elke jaar bang afwachten of je nieuw uitstel krijgt.

heb ik 10j geleden geërfd en woont ons me er nog ... kon mijn broer vorig jaar geen 50 000 ophoesten om me uit te kopen dan kan 'm dat nu ook nog altijd niet.
had ik vorig jaar het geld neit om hem voor proces te treken en te dwingen de boel te verkopen dan kan ik da nu ook ngo altijd niet.

definieer profiteur
nu goed, soep zal wel ni zo heet gegeten worden maar dit is weer klassiek vlaanderen.
ge beslist iets dat ondoordacht is en nu gaan we bricoleren ipv iets doordacht te beslissen.
Integendeel, door mensen die onverdeeld eigenaar waren een uitzondering te geven was er een achterpoortje dat nu gesloten is.

En verder staat het iedereen vrij een erfenis te weigeren of uw deel van het huis weg te geven. Dan moet je voor jezelf maar uitmaken wat het belangrijkste is: 1/4 van het ouderlijk huis bezitten of in je sociale woning blijven.

Het blijft een gunst voor mensen die het echt nodig hebben. Te veel eigendom hebben ruikt naar 'first world problems', niet echt naar mensen in nood die we een sociale woning moeten geven...