Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Welk ander voetbalhooliganisme is er dan nog?
|
Welnu, elke thuismatchke van één van de mindere godjes uit onze wereldberoemd supercompetitietje zit ik op het tribuuntje naar mijn matchke te kijken als ik weer eens in mijn ooghoekjes dat gebaartje zie van een paar in roze gehulde voetbalvriendjes. Dat wegwerpgebaartje met hun rechterhandje is volgens mijn oogjes toch ook een aanzetten tot haat tegenover de kortgeshorte voetballertjes daar op het groene matje hoor. Ik moet echt ni veel hebben van die hitlergroetjes, en als er ne schoone doorgespurt komt dan moet je die oerwoudgeluidjes horen....
Ook ben ik tegen het geweld op het veld zelf. Ik vind dat als er een balletje loeihard komt aangesuisd het moest worden verboden door het scheidsrechtertje om daar het mooi gekapte hoofdje voor te leggen. Je moet die spettertjes soms zien hoe hun kapsel helemaal in de war is na zo'n actie. Ook vind ik het een onwelvoeglijke houding die dat spelertje tussen die witte paaltjes aanneemt en zomaar met zijn pas gewassen uniformpje in de modder springt.
Eigenlijk vind ik dat ze voetbal moesten afschaffen en de jongens gewoon laten showen zonder bal, want dat spel daarrond vind ik veel te ingewikkeld.
Daarenboven maakt dat veel te viriele gezweet van die prachtige voetballichamen het echte beestje in mij wakker.
Whoeaarrrrggghhhh!!!!
[font=Arial Black][size=4]Voetbal: de sport van den werkman![/size][/font]