Los bericht bekijken
Oud 10 februari 2018, 01:04   #13
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Afschaffen? Ik denk niet dat dit het doel is. Wel het stimuleren van allerlei alternatieve formules die een flinke slok op de borrel kunnen inhouden.
Ik zou niet weten welke slok.

Wie een eigen wagen heeft betaalt niet alleen de investering van dat hebbeding maar ook nog eens de in verkeerstelling en jaarlijks zijn rijtaks en verzekering, of hij er nu mee rijd of niet. Daarnaast moet hij die ook nog ergens parkeren wat veelal ook nog een flink bedrag maakt. Dus elk alternatief is voor die persoon een flinke slok op de borrel toeleggen in plaats van inhouden om het met uw woorden te zeggen, want die auto heeft hij sowieso en de kosten van het hebben, eveneens.

Ik heb het hier al zo dikwijls aangehaald hé.

Doe de moeite om eens een kijkje te gaan nemen naar firma's zoals BASF en konsoorten en kijk eens naar hun overvolle parkings en realiseer u daar bij dan eens dat die bedrijven gratis busdiensten inleggen om hun personeel op te halen en terug te brengen,... GRATIS hé!!! Niet gewoon goedkoop, nee GRATIS. En gij denkt dat een goedkoper alternatief iets zou veranderen. Goed zot die dat dat denken.

Laatst gewijzigd door Garry : 10 februari 2018 om 01:18.
Garry is offline   Met citaat antwoorden