Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice
Moet ik dan nog eens herhalen dat het niet over wederkerigheid gaat? De voorkeur van een consument voor een hulp of dienstverlener is geen moreel oordeel, maar kan gaan over de bereikbaarheid, de kwaliteit , het aanbod, de keuzemogelijkheden, u zet heel bewust de discussie op het verkeerde been.
Hoelang blijft u daar nog mee bezig?
|
U mag uw standpunt gerust herhalen, maar dan moet u ook maar aanvaarden dat ook ik nog eens zal herhalen dat het weldegelijk om wederkerigheid gaat.
U maakt trouwens nog eens een denkfout: de consument is vrij in alle aspecten van zijn oordeel. Als hij niet bij een bepaalde bakker wil kopen, omdat die een islamitische bakker is of een van de Getuigen van Jehova, dan mag hij dat gerust overwegen en overeenkomstig handelen. Het hoeft heus niet alleen te gaan over de kwaliteit van zijn roggebrood of de vriendelijkheid van de bakkersvrouw.