Los bericht bekijken
Oud 21 februari 2018, 19:22   #175
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Enige schizofrene kantjes politiek-correcte tweespalt is je niet vreemd:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Kijk ik steek niet onder stoelen of banken dat migranten uit pakweg Brazilië leuker zouden zijn alleen al om naar te kijken. Ik word evenmin vrolijk van een vrouw gehuld in een lange tapijt met bruine platte schoenen witte kousen een hoofddoek en een saccoche groter als die van de postbode.Of een man in een lange rok.
Ik vind Religie in het algemeen flauwe kul en heb het eveneens moeilijk met de extreme standpunten van de Islam. Ik weet ook wel dat moslims mensen zijn die moeilijk in te passen zijn. Probeer als niet moslim jongen maar eens aan te pappen met een moslim meisje.....Hun manier van leven is ook niet die waar ik van droom of hou.
Je hebt het moeilijk met de extreme standpunten van de islam, wsl omdat die niet compatibel zijn met de westerse waarden, mbt gelijkheid van m/v, om maar iets te noemen.
Dan pleit je er voor om respect te hebben voor andermans overtuiging welke die ook mag zijn:
Citaat:
Maar ik weet evenzeer dat moslims onze manier van leven ook niet zien zitten. Ook zij denken dat wij het bij het verkeerde eind hebben. Je kan daar blijven over discussiëren. De enige manier is volgens mij respect te hebben voor andermans overtuiging welke die ook mag zijn. Mekaar niet voor de voeten te lopen en mekaar niet uit te dagen. Gewoon vreedzaam naast elkaar leven zonder mekaar tot last te zijn. Mekaar helpen en bijstaan wanneer nodig.
Hoe kan je nu repect betonen voor iemands religieuze/ideologische houding, wanneer die dwangmatig en opvoedkundig uitgaat van meerderwaardigheid/superioriteit tegenover vrouwen én ongelovigen/kafirs, zoals jij bv ?

Respect betonen voor de narcistische stoornis - die de mohammedaanse leer in feite is -, getuigt niet echt van een ontwikkelde levenswijsheid, Fred.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 21 februari 2018 om 19:23.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden