Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat je geniet van de aandacht die je krijgt van zowel je medestanders, evenals van je tegenstanders.
Anders open je toch geen draden met 'op welke filmster lijk je' of 'is uw lul groot genoeg', wetende dat het allemaal reeds aan bod is geweest?
Daar kunnen een aantal labels aan verbonden worden.
|
Labels?
Ik heb de laatste anderhalf jaar
geen enkele draad meer geopend. Tot zover de aandachtshoer...Die twee nieuwe draden heb ik uitzonderlijk geopend voor geen enkele andere reden dan om die twee running gags die toch constant over mij blijven lopen, persoonlijk te BANALISEREN en zodanig de STING eruit te halen. Take the mickey, noemen ze dat in het Engels.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid
U HOEFT er zo ook niet op te reageren. Aangezien u het telkens weer doet, mogen we concluderen dat u reageert omdat u dat WIL. Uw goede recht, maar kom daarna niet zagen dat men weer op u reageert.
|
Waar ik op reageer, is in de regel op diegene die een quote van een negeerlijster quoteert. Niet op de negeerlijster. De reactie van de negeerlijster daarop is dan weer verborgen. Etc...
Straks ga je mij ook nog verwijten dat ik reageer op personen die niet op mijn negeerlijst staan...