Los bericht bekijken
Oud 22 februari 2018, 14:29   #208
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Neen; ik heb de prijs van die rattenkoten niet gevraagd.
En wat betreft mijn verblijf in Brussel zat ik niet steeds op mijn kantoor maar moest ik zelfs; met het openbaar vervoer; ettelijke dagen per maand (soms 6 of zeven) door Brussel trekken voor controles ter plaatse in bedrijfszetels.
(ook dikwijls gevestigd in achterbuurten in rattenkoten - die koten werden alleen gebruikt als geveinsde maatschappelijke zetel om te kunnen profiteren van het feit dat nazicht en controle in Brussel een lachertje was.)
En nu gaat gij nog beweren dat ik Brussel niet zou kennen?
Er waren in Brussel genoeg straten waarvan ik in de duisternis geen gebruik durfde maken op mijn terugweg naar een of ander treinstation.
Stop uw propaganda vriend. Bij mij haalt het toch niks uit.
Als gij dus Brussel beter kent als ik mag je dus van mij gerust in Brussel blijven wonen. Dan loop je tenminste niet in de weg waar ik woon.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ben je nu nog steeds aan het zeveren vriend.
Mij dunkt dat je wel mag lezen wat alle anderen hier over uw Bruxelles schrijven. En bovendien moet je leren rekenen.
Mogelijk wonen 41 % van de moslims in Vlaanderen en 36,5 % in het Brusselse gewest. En in Vlaanderen zijn er nog steden waar ze bij mekaar hokken. Steden trekken nu eenmaal "crapul" aan van divers pluimage.
Vlaanderen heeft trouwens nog altijd meer inwoners dan uw bidonville.
Logisch toch dat er dus in Vlaanderen meer moslims wonen.
Maar ze vallen er meestal minder op omdat hun % minder is tussen de hele groep. Maar daar zwijg jij natuurlijk in alle talen over.
Als jij alleen op een WC staat te plassen dan zijn ook 100 % van de aanwezigen zeikers. Komen er 100 bij dan is het aantal zeikers maar 1 %.
En toch blijft het aantal zeikers hetzelfde.
Vreemd he!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden