Los bericht bekijken
Oud 22 februari 2018, 19:36   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Actrice Veerle Eyckermans getuigt moedig over moordpoging, zaak R. Hardy.

Citaat:
Op het assisenproces van seriedoder Renaud Hardy heeft actrice Veerle Eyckermans (55) getuigd over de moordpoging van Hardy die ze overleefde. “Ik hoop dat deze man nooit, maar dan ook nooit meer vrijkomt. Hij is een gevaar voor zichzelf en voor ons allemaal”, zei Eyckermans. Eerder vandaag kwam ook de zoon van de vermoorde Maria Walschaerts (82) aan het woord. Hij vertelde in de rechtbank hoe hij vier jaar geleden het lichaam van zijn vermoorde moeder aantrof in haar slaapkamer. “Ik ben getekend voor het leven”, getuigde Patrick M. (57).
Wat opvalt is dat de moordenaar in kwestie op de rechtbank leukweg in zijn dossier zit te bladeren, geen handboeien?

De actrice wil volledig terecht dat de man nooit meer vrijkomt, geen daglicht meer ziet maar willen we dan dat men dat figuurtje op de kosten van de brave belastingbetaler gaat opsluiten of is er een andere 'oplossing' zijnde: