Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Leer lezen hieronder zeg ik letterlijk : "de VS doet nu eens iets goed " maar ja iedereen die niet bush vereerd zoals jij haat hem.
Deze uitleg moet ik horen
Veel verder in wat?
En? En de VS heeft pas gezegd schepen en soldaten te sturen nadat belgie hun vliegtuigen had gestuurd, dezelfde onzinnige logica.
Complete onzin, maar de VS vind het leuk om zichzelf zo op te blazen.
Ik gaf de cijfers en ze staan er nog steeds. Denemarken geeft 3 a 4 keer zoveel geld en zet ook een heleboel materieele hulp in . In vergelijking geeft denemarken dus veel meer dan de VS, hetzelfde geld voor japan, canada, australie en nog een heleboel andere landen.
Denemarken geeft dat trouwens altijd zoals ik al zei geven ze elke jaar 10 keer zoveel als de VS aan hulp aan de wereld er is wel wat meer leed in de wereld dan deze aarbeving hoor.
|
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."
-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor
The second in command of the Third Reich
|