Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2018, 11:09   #205
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
SDX, kan jij me soms eens een lijstje bezorgen waar gewapende burgers, die toevallig in de buurt waren, een mass-shooting hebben kunnen vermijden of waar ze zelf ingegrepen hebben ?
Niet in gun free zones nee.
Daarom heet 't ook 'gun free zones', de brave burger loopt daar zonder wapens, de crimineel laat zich er niet door afschrikken, integendeel, dat is dè plaats om zoveel mogelijk slachtoffers te maken.
Over scholen, in Texas bvb, waar reeds gewapende beveiliging patrouilleert, hoor je weinig tot geen mass shootings.
Citaat:
Heel het probleem rond het wapenbezit is nu terug ter sprake bij de Amerikanen. Iets wat bijna niemand voor mogelijk had gehouden.
Nee hoor. Even roert 'n kleine minderheid zich, met veel lawaai, dat wel, maar aan de #2A wordt niet geroerd!
Citaat:
Of het iets gaat veranderen, dat is natuurlijk een andere zaak want het is (had ik reeds gepost) vooral een mentaliteitsprobleem.
Maar bij bepaalden is het nu eindelijk doorgedrongen dat het zo niet verder kan.
Zelfs Trumpie heeft dit nu ook al toegegeven.
Mss niet zoals jij dat zou willen, maar ook jij kan daar iets aan veranderen hé.
Niet zoals jij zou willen, bedoel je, want ik wil helemaal niet veranderen wat niet zal veranderen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden