Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic
Oke, heb de foto 2 minuten bekeken en mijn antwoord is als volgt:
De figuren van elke rij (horizontaal) hebben steeds hetzelfde aantal stippellijnen. Rij 1 heeft telkens 1 stippellijn, rij 2 heeft 2 stippellijnen, en de missende figuur op rij 3 moet er dus 3 hebben om aan het patroon te voldoen.
Verder heeft zowel elke kolom als elke rij, 1 figuur die van links beneden naar rechts boven loopt, 1 figuur die van rechts beneden naar links boven loopt, en 1 horizontaal lopende figuur.
Om aan beide criteria te voldoen, moet de missende figuur dus 3 stippellijnen hebben en van rechts beneden naar links boven lopen.
Met andere woorden het spiegelbeeld van de figuur links beneden (gespiegeld tov een verticaal lopende as)
Heb er wel even over moeten nadenken.
Ben ik nu officieel intelligent?
Overigens is elke figuur een kopie van de figuur diagonaal links erboven aangevuld met 1 extra stippellijn (dus 1 vak naar links en dan 1 naar boven)
|
Dit is eigenlijk een vrij duidelijke en éénduidige test. Je ziet bijna onmiddellijk wat het antwoord is en dat is ook éénduidig.
Bij andere van die testjes moet je toch wat meer nadenken om de logica te zien.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023.
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 27 februari 2018 om 23:13.
|