Los bericht bekijken
Oud 28 februari 2018, 12:03   #71
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 77.428
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Onlangs yeah november 2017, nog geen lange scheet geleden.

Of de zoveelste opwarming, biturbo is soms nodig om het koppel niet te rap in mekaar te zien stuiken, maakt de auto weer wat duurder. En de adblue inspuiting nog meer, met pispot om bij te vullen, wat een gesukkel toch.

De motor blijft dus krak hetzelfde, de B47D20. De maand/jaar vanaf staat in de laatste kolom. Aan het kronkelen? Je weet echt niet veel. Abominabel ? Afschuwelijk slechte BMW dieselmotoren ... die is toch om in te kaderen Dade ?


B47D20 2.0 l (1995 cm³) 84 mm × 90 mm
85 kW (116 PS) bei 4000 270 Nm bei 1250–2750 Magnetventil-Injektoren (2000 bar) seit 03/2015
110 kW (150 PS) bei 4000 320 Nm bei 1500–3000 seit 03/2015
330 Nm bei 1750–2250 03/2014–08/2014
330 NM bei 1750–2500 seit 10/2015
330 Nm bei 1750–2750 seit 08/2014
360 Nm bei 1500–2250 seit 04/2014
360 Nm bei 1750–2500 seit 06/2014
125 kW (170 PS) bei 4000 360 Nm bei 1500–2750 seit 07/2014
140 kW (190 PS) bei 4000 400 Nm bei 1750–2500 seit 04/2014
151 kW (205 PS) bei 4000 430 Nm bei 1750–3000 seit 04/2014
165 kW (224 PS) bei 4400 450 Nm bei 1500–3000 Piezo-Injektoren (2500 bar) (Bosch CRI 3-25) seit 03/2015
170 kW (231 PS) bei 4400 450 Nm bei 1500–3000 seit 10/2015
170 kW (231 PS) bei 4400 500 Nm bei 1500–3000 seit 07/2015
360 Nm voor 150 pk

(163/150)x360 = 391 Nm @163pk

Dus 391 Nm voor de BMW tegenover 340 Nm voor die antieke VW truut. En BMW is niet eens de beste.
__________________
Caroline Leavitt: ‘aa moeder’

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 28 februari 2018 om 12:03.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden