Los bericht bekijken
Oud 3 maart 2018, 14:26   #684
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Op basis van uw mening stel ik me deze vraag, hebben al die " jonge mama"s in uw familie net zoals u een werkloosheid of andere vorm van uitkering?
Want natuurlijk is er niets mis met jonge mama's die thuisblijven maar wel wanneer je ondertussen een uitkering opstrijkt waarbij werk zoeken een voorwaarde is om ze te krijgen. U wilt niet werken, prima maar waarom moeten wij daarvoor betalen? U weet toch dat wat u doet volgens uw geloof niet eens mag?

De manier waarop u uw mening geeft bevestigd alle vooroordelen over moslims, jammer dat er geen anderen actief zijn.
Alice, alice, alice, leef jij in wonderland? Tegenwoordig krijg je amper nog iets gratis ende voor niets. Ik doe effectief iets voor mijn dop en dat is meer dan wat sollicitatiemails versturen. Ik zit in SBS begeleiding en mijn coache krijgt allicht een dikke bonus als ze me uiteindelijk aan het werk krijgt. Ook vul ik haar agenda gedurende 6 maand enz. Knoop dat nu eens eindelijk in je oren. En ga ook eens wat mee met de tijd, he zeg.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden