Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2018, 07:53   #107
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Werkende Man!

Sta me toe u een goedbedoeld advies te geven om de kans te vergroten dat iemand uw bijdrages hier zelfs maar begint te lezen.

1- Schrijf uw repliek in Notepad of uw favoriet programma
2- sla op.
3 - Wacht minstens 24 uur, en herlees.
4 - Aanschouw de irrelevante uitweidingen en stommiteiten in uw schrijfsel.
5 - Goto 3

Wapper; als ik jou niet naar de mond praat en je U bezig wilt houden met natrappen dan heb ik uw adviezen niet nodig omdat er toch niks waardevol in zit dat bruikbaar is. Ik heb al meermaals gesteld wat de reden is waarom sommigen hier aanwezig zijn. Oorlog voeren en sabotage. Over politiek praten en visie geven is hier overwegend niet aan de orde. Zoals uw voorgaande reactie weeral aantoont. En ik zal U ook advies geven. U leest dus men bijdrages dus niet. Maar u weet dus zonder lezen dat ze vol staan met irrelevante uitweidingen en stommiteiten.
Uw riedeltje klopt dus niet he vent! U bent dus een leugenaar.
En stop maar met uzelf te beschouwen als middelpunt van het heelal.
Ik geef hier niet mijn mening voor idioten.
Wie leest en wil/kan lezen heeft de vrijheid om dat te doen.
Maar er is ook de vrijheid om niet te lezen.
En stop om te beginnen maar met hier stommiteiten en leugens te verkondigen. Niemand heeft daar iets aan.
En ik steek ook liefst geen tijd in herlezen van wat ik al weet want ik schreef het zelf.
Als ik lees wat er op dit forum verschijnt hoef ik zelfs niet te herlezen.
Ook mijn tijd is te kostbaar. Zeker om mij bezig te houden met reageren op stupiede leugens van derden. Tenzij......het te erg wordt. Zoals nu het geval is. U probeert dus mijn tijd te verspillen vent.
Plaats uw zak leugens op uw schouders en ga in Antwerpen verder wapperen. Mijn advies dus.

Laatst gewijzigd door werkman : 5 maart 2018 om 08:12.
werkman is offline   Met citaat antwoorden