the (more) natural way
beste forummertjes, ik ben van plan om geleidelijk aan m'n consumptiegedrag ivm verzorgingsartikelen aan te passen, in de praktijk zal dat neerkomen op minder traditionele shampoos, conditioners ed. te gebruiken aangezien ik me de laatste tijd sterk de bemerking ben beginnen maken dat dit toch wel erg vervuilt.... i mean dat water dat tijdens het douchen in het afvoerputteke terechtkomt moet toch op een of andere manier 'gezuiverd' worden, nietwaar.....
zodoende ben ik echt wel gedreven om daar op mijn manier verandering in te brengen (zo zal ik als conditioner voortaan een eierdooier gebruiken the old fashion way, lol, ook al weet ik voor de rest nog niet hoe ik het precies ga aanpakken), en het zou goed zijn als dankzij mijn postings het mss anderen zal aanzetten om ook stil te staan bij wat ik noem 'sluimerverbuik v vervuilende producten', eens te meer daar dit producten betreft die we bijna dagelijks gebruiken, mja ik ben alleszins op de goede weg vermits ik al geen traditionele schoonmaakmiddelen zoals cif, cilit bang, javel enz. meer gebruik, in de plaats is het op dat vlak hier veelal azijn, citroensap en jawel: ook vodka.... the (more) natural way dus ^^
discuss pls, thx.
|